Reklamacije i povrat robe
Reklamacije i povrat robe
Ako želite vratiti paket ili riješiti reklamaciju, molimo vas da koristite obrazac ispod ovog teksta. Ako niste sigurni što učiniti, pišite nam na info@brainmarket.hr.
Kako to učiniti?
Obrasci za povrat robe i reklamaciju
Mogućnosti dostave
![](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.brainmarket.cz/user/documents/upload/HP/gls-logo.webp)
Kurir će doći po paket na adresu koju ste odabrali, donijet će i prijevoznu naljepnicu. Vi samo morate zapakirati paket i predati ga dostavljaču. U obrascu birate termin kada kurir treba preuzeti paket kod vas.
![](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.brainmarket.cz/user/documents/upload/HP/zasilkovna-logo.webp)
Odnesite zapakiranu pošiljku na bilo koju poslovnicu Zásilkovne, gdje će preuzeti paket i poslati ga nama.
Često postavljana pitanja
Putem obrasca za reklamacije i povrate, putem e-maila info@brainmarket.hr ili osobno u trgovini.
Za povrat robe imate rok od 30 dana od preuzimanja paketa.
Dostavu putem GLS-a ili Zásilkovne plaćamo mi. Ako želite poslati putem druge tvrtke, možete, ali u tom slučaju vi snosite troškove i molimo vas da pošaljete paket na Cihelní 3286, Ostrava 702 00. U takvom slučaju također molimo da nam pošaljete broj za praćenje.
Molimo vas da robu prikladno zapakirate kako se pošiljka ne bi oštetila na putu natrag. Ako je potrebno, osigurajte sadržaj prikladnim materijalom za pakiranje kako bi proizvod sa svim svojim dijelovima bio dovoljno zaštićen od vanjskih utjecaja tijekom prijevoza. Fotografirajte proizvod prije i tijekom pakiranja. Zadržite ih za slučaj da pošiljka stigne oštećena.
Novčana sredstva bit će uplaćena najkasnije 14 dana od primitka robe. Međutim, obično to uspijemo učiniti i ranije.
Pišite nam na info@brainmarket.hr.