BrainMarket se mijenja! Za više informacija: klikni ovdje

Reklamacije i povrat robe

Reklamacije i povrat robe

 

Ako želite vratiti paket ili riješiti reklamaciju, molimo vas da koristite obrazac ispod ovog teksta. Ako niste sigurni što učiniti, pišite nam na info@brainmarket.hr.

Ispunite obrazac

Kako to učiniti?

Ispunite tražene podatke u odgovarajući obrazac, gdje ćete navesti razlog reklamacije ili povrata. Nakon slanja obrasca, primit ćete potvrdni e-mail s daljnjim postupkom i potrebnim uputama.
2
Zapakirajte robu
Pažljivo zapakirajte robu natrag u originalnu ambalažu ili drugu prikladnu ambalažu kako biste spriječili oštećenje tijekom transporta. Pobrinite se da je pakiranje sigurno i otporno. Ako se radi o slomljenom proizvodu, primjerice čaši, odaberite opciju dostave "vlastita" i pošaljite nam samo fotografije. Nije potrebno slati nam krhotine za sreću. :-)
3
Pošaljite nam robu
Neka kurir preuzme paket kod vas ili ga odnesite u Zásilkovnu (prema vašem izboru). Poslani paket treba imati točnu adresu koju ste dobili od e-trgovine. Sačuvajte dokaz o slanju kao dokaz da ste vratili robu i za praćenje pošiljke.
4
Pričekajte povrat novca
Nakon dostave i provjere vraćene robe, e-trgovina će vas obavijestiti o primitku reklamacije ili povrata. Proces povrata novca može potrajati nekoliko dana, obično ne duže od 14 dana. Novac ćete primiti na račun s kojeg ste originalno platili robu.
Icon
98% zadovoljstvo
s obradom reklamacija
Icon
97% reklamacija riješeno u roku od 10 dana
Trudimo se biti brzi
Icon
Premium briga o kupcima
Stalo nam je do vas
Icon
30 dana za povrat robe
Imate vremena dobro razmisliti
Icon
Povratnu dostavu plaćamo mi
I to uvijek

Obrasci za povrat robe i reklamaciju

 

Mogućnosti dostave

GLS HR
Više informacija Manje informacija

Kurir će doći po paket na adresu koju ste odabrali, donijet će i prijevoznu naljepnicu. Vi samo morate zapakirati paket i predati ga dostavljaču. U obrascu birate termin kada kurir treba preuzeti paket kod vas.

Zásilkovna
Više informacija Manje informacija

Odnesite zapakiranu pošiljku na bilo koju poslovnicu Zásilkovne, gdje će preuzeti paket i poslati ga nama.

Često postavljana pitanja

Kako mogu reklamirati ili vratiti robu?

Putem obrasca za reklamacije i povrate, putem e-maila info@brainmarket.hr ili osobno u trgovini.

Koliko dugo imam za povrat robe?

Za povrat robe imate rok od 30 dana od preuzimanja paketa.

Tko snosi troškove povrata robe?

Dostavu putem GLS-a ili Zásilkovne plaćamo mi. Ako želite poslati putem druge tvrtke, možete, ali u tom slučaju vi snosite troškove i molimo vas da pošaljete paket na Cihelní 3286, Ostrava 702 00. U takvom slučaju također molimo da nam pošaljete broj za praćenje.

Kako trebam zapakirati robu za povrat?

Molimo vas da robu prikladno zapakirate kako se pošiljka ne bi oštetila na putu natrag. Ako je potrebno, osigurajte sadržaj prikladnim materijalom za pakiranje kako bi proizvod sa svim svojim dijelovima bio dovoljno zaštićen od vanjskih utjecaja tijekom prijevoza. Fotografirajte proizvod prije i tijekom pakiranja. Zadržite ih za slučaj da pošiljka stigne oštećena.

Kada ću dobiti natrag svoj novac?

Novčana sredstva bit će uplaćena najkasnije 14 dana od primitka robe. Međutim, obično to uspijemo učiniti i ranije.

Što trebam učiniti ako ne primim potvrdni e-mail nakon slanja obrasca?

Pišite nam na info@brainmarket.hr.