BrainMarket se mijenja! Za više informacija: klikni ovdje

Odredbe i uvjeti

1.) ZA POČETAK

1.1.) Našom e-trgovinom BrainMarket (www.brainmarket.hr) s prvoklasnim proizvodima upravlja BRAINMARKET s.r.o., sa sjedištem na adresi Hladnovská 83/93, Muglinov, 712 00 Ostrava, OIB: 03488578, upisan u Trgovački registar koji vodi Okružni sud u Ostravi pod brojem C 60256. Nadalje, o našoj tvrtki BRAINMARKET s.r.o. mi ćemo to jednostavno izraziti kao o nama - dakle govorit ćemo u prvom licu množine - "mi".

1.2.) Ako naručite bilo što, ali stvarno bilo što, na našoj web stranici www.brainmarket.cz (skratit ćemo je na "našu web stranicu"), slažemo se ovdje i sada da će stvoreni pravni odnos biti reguliran ovim uvjetima poslovanja naše e-trgovine. Kako bismo pojednostavnili koristit ćemo samo kraticu „UP e-trgovine“ ili „ti UP e-trgovine“.

1.3.) Razgovarat ćemo iskreno i nećemo vas skrivati iza nekih koncepata. Za nas u ovim UP e-trgovine jednostavno ćete biti "vi" – pa ćemo o vama govoriti u drugom licu množine. Vi ste svi koji nešto kupuju od nas, bilo da ste potrošač ili poduzetnik. Međutim, ponekad postoje različiti uvjeti za potrošače. To ćemo vam reći u sljedećem tekstu ovih UP e-trgovine.

1.4.) Vjerojatno ste shvatili da je ono što je navedeno u navodnicima kratica i ima točno definirano značenje. 

1.5.) Ovi Uvjeti i odredbe e-trgovine uređeni su češkim pravom, posebno Zakonom br. 89/2012, Građanskim zakonikom, s izmjenama i dopunama. Budući da ćemo s vremena na vrijeme koristiti ovaj kod, skratit ćemo ga na „GZ“. Naš ugovorni odnos zaključen je samo na češkom jeziku.

1.6.) Ponekad trgovanje uopće nije lako i podrazumijeva mnogo briga. Ako se postave granice i pravila igre, svi će znati što mogu, što ne mogu i što ih čeka u slučaju kršenja pravila. Krenimo.

2.) ŠTO UGOVARAMO

2.1.) Prvo ćete svu robu koju kupite od nas staviti u virtualnu košaricu. Nakon što imate sve što vam je potrebno u košarici, dogovorit ćemo se o načinu dostave i plaćanja. Nakon toga identificirate sebe ili svoju tvrtku i izvršite narudžbu. To je obvezujuće i od toga se ne može odustati. Registrirani korisnici preskaču korak identifikacije. O registraciji ćemo razgovarati u nastavku.

2.2.) Uvrštavanje naše robe na našu web stranicu, uključujući njezinu cijenu, samo je informativnog karaktera i nije naša ponuda za sklapanje ugovora u smislu čl. § 1732 GZ. Ako poduzmete korake navedene u točki 2.1. UP e-trgovine, doći ćete do slanja narudžbe, ponude za sklapanje kupoprodajnog ugovora. doći ćete do slanja narudžbe, ponude za sklapanje kupoprodajnog ugovora.

2.3.) Prije nego što kliknete na gumb „Pošalji narudžbu”, slobodno možete pregledati i promijeniti predmet narudžbe i druge podatke.

2.4.) Pogledat ćemo vašu ponudu i ako je sve u redu, roba će biti na zalihama i sl., odmah ćemo vam poslati e-mail u kojem ćemo prihvatiti vašu ponudu. Ugovor o kupoprodaji između vas i nas je tu. Međutim, ako nešto ne štima ili ako nam se nešto ne čini u redu, potvrdit ćemo prihvaćanje ponude i pozvati vas da dodate podatke ili druge informacije ili nećemo prihvatiti vašu ponudu. Obavijestit ćemo vas e-mailom.

2.5.) Podrazumijevamo da predajom narudžbe pristajete na korištenje daljinskih komunikacijskih sredstava pri sklapanju kupoprodajnog ugovora. To je vjerojatno jasno, ali moramo to napisati ovdje. Već je rečeno, ali samo da budemo sigurni, navodimo i da sklopljeni kupoprodajni ugovor uključuje ove UP e-trgovine.

3.) NAŠI PRIJATELJI ILI REGISTRACIJA

3.1.) Ako želite češće kupovati kod nas, preporučujemo da se registrirate. Za registraciju imamo jednostavan obrazac na našoj web stranici. Unesite nekoliko pojedinosti i uštedite vrijeme na budućim narudžbama. Osim toga, dobit ćete i mnoge druge pogodnosti. Registracijom dobivate vlastiti račun (skratit ćemo ga na "Moj račun").

3.2.) Pristup Mom računu zaštićen je vašim podacima za prijavu: vašom e-poštom i lozinkom koju ste odabrali. Nemamo pristup vašoj lozinci i samo vi to znate. Ako zaboravite lozinku, naš uređaj će vam poslati e-poštu s informacijama za postavljanje nove lozinke na vaš zahtjev. Korisničko ime i lozinku možete promijeniti u bilo kojem trenutku u rubrici Moj račun.

3.3.) Kako biste spriječili zlouporabu Moga računa i istodobno ne kršili naše zakonske obveze, ne možete dopustiti korištenje Moga računa od strane trećih strana.

3.4.) Dogovorimo se da ćete na Moj račun ispravno i istinito unijeti sve podatke. Na vama je da ažurirate podatke na Mom računu. Ako se bilo koji od podataka koje ste prethodno naveli u odjeljku Moj račun promijeni, ažurirajte ga.

3.5.) Ako prekršite bilo koju od svojih obveza prema nama, možemo privremeno onemogućiti ili ukinuti vaš pristup Mom računu. Dogovorimo se da, ako Moj račun ne upotrebljavate aktivno najmanje 12 mjeseci, možemo zatvoriti i vaš račun.

3.6.) Odgovorni ste za zaštitu svoje e-pošte i lozinke od zlouporabe. Ako nekome otkrijete svoju adresu e-pošte ili lozinku za prijavu, odgovorni ste za to. Svako korištenje vašeg računa od strane ove treće strane ide na vaš trošak i vi ste za to odgovorni kao da sami koristite moj račun.

3.7.) Čim smatrate da su vaša e-pošta za prijavu i lozinka možda ukradene ili da je Moj račun možda zloupotrijebljen, dužni ste nam se odmah obratiti i zatražiti da pristup bude blokiran.

4.) KOLIKO I KAKO PLATITI

4.1.) Cijene navedene za pojedinačnu robu na našoj internetskoj stranici samo su informativnog karaktera i nisu obvezujuće. Cijena postaje obvezujuća tek nakon našeg prihvaćanja vaše ponude u skladu s točkom 2.3. ovih UP e-trgovine. Ovako dogovorena cijena je ugovorna i konačna. Međutim, u načelu ćete imati cijene navedene na našoj web stranici, ali nadam se da razumijete da se također moramo zaštititi u slučaju da nešto pođe po zlu.

4.2.) Cijene na našoj stranici su prikazane sa i bez PDV-a, kako biste imali predodžbu koliko je za nas, a koliko za našu državu. Osim ako nije drugačije navedeno u cijeni, to je uvijek cijena s PDV-om i svim povezanim naknadama.

4.3.) Cijena za odabrani način dostave i cijena za odabrani način plaćanja uvijek se dodaje cijeni za robu. Ako naručite robu u određenom iznosu, ona se može dostaviti bez dodatnih nepotrebnih naknada. Informativna cijena načina dostave i načina plaćanja bit će vam još jednom potvrđena našim prihvaćanjem ponude. Podrazumijeva se da podaci o cijenama prijevoza i plaćanja vrijede samo na području Češke i Slovačke. Za druge zemlje cijene određujemo pojedinačno po prethodnom dogovoru.

4.4.) Kao način dostave možete odabrati među sljedećim opcijama:

  • Prijevoz kroz usluge koje nudi GLS;
  • Prijevoz kroz usluge koje nudi Hrvatska pošta;
  • Prijevoz kroz usluge koje nudi Overseas;

Raspored cijena pojedinih prijevoznika za Češku i Slovačku možete pronaći na stranici SVE O KUPNJI.

4.5.) Robu u pravilu isporučujemo tek nakon plaćanja dogovorene cijene, osim ako u rijetkim slučajevima nije drugačije dogovoreno. Dogovorimo se da odredbe § 2119 st. 1 GZ nećemo slijediti. Način plaćanja možete odabrati među sljedećim opcijama:

  • Bezgotovinski - prijenosom na naš račun prije slanja robe;
  • Gotovina - plaćanje pouzećem;
  • Bezgotovinsko - online plaćanje karticom putem platnog portala Global Payments s.r.o. prije slanja robe;
  • Bezgotovinski - online bankovni prijenos iz odabranih banaka prije slanja robe;
  • Bezgotovinsko - Apple Pay i Google Pay plaćanje putem elektroničkog novčanika; gotovina - kod osobnog preuzimanja.

4.6.) Kada plaćate gotovinom, cijena se plaća po primitku robe. Kod bezgotovinskog plaćanja cijena se plaća u roku od sedam do 10 dana od sklapanja kupoprodajnog ugovora. Ako do tada ne platite, otkazat ćemo vašu narudžbu, točnije, povući ćemo se iz kupoprodajnog ugovora.

4.7.) Dogovorimo se da ćeš za bezgotovinska plaćanja unijeti varijabilni simbol koji smo vam dodijelili. Nadalje, cijena se plaća tek kada sjedne na naš račun.

4.8.) Što se tiče računa, on će naravno imati sve potrebne podatke i poslat ćemo vam ga na vaš e-mail kako ne bismo nepotrebno sjekli šume.

4.9.) Ako vam pošaljemo robu, a vi je iz bilo kojeg razloga ne preuzmete, to će biti na vaš trošak. Za ponovnu dostavu ili dostavu drugom odabranom metodom naplatit ćemo vam cijenu koju ste dužni platiti.

4.10.) Ovdje predstavljamo dodatne obvezne podatke, sada iz Zakona. br. 112/2016 Zb. o registraciji prodaje s izmjenama i dopunama: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Istovremeno, primljeni prihod dužan je prijaviti poreznom administratoru putem interneta; u slučaju tehničkog kvara, najkasnije u roku od 48 sati.

4.11.) Volimo vas i možete koristiti razne kupone za popuste u našoj e-trgovini. Međutim, važno je napomenuti da se kuponi ne mogu koristiti za proizvode koji su na akciji ili na rasprodaji ili jednostavno nisu uključeni među proizvode na koje vrijedi popust. 

5.) KADA ĆE ROBA STIĆI DO VAS I KADA ĆE BITI VAŠA

5.1.) Rijetko se može dogoditi da nećemo imati vremena i u tom slučaju, malo će to potrajati. U načelu, međutim, naša roba putuje do vas u roku od dva radna dana od primitka uplate, odnosno za plaćanje pouzećem u roku od dva radna dana od sklapanja kupoprodajnog ugovora. Međutim, ne obvezujemo se na bilo koji datum isporuke.

5.2.) Čim predamo ili otpremimo robu, ispunili smo našu isporuku u smislu GZ-a. To znači da bilo vašim prihvaćanjem ili predajom prvom prijevozniku, rizik od oštećenja robe prelazi na vas.

5.3.) Nakon što primite robu, bilo od nas ili od prijevoznika, pažljivo provjerite cjelovitost ambalaže. Ako pronađete bilo kakvu štetu na ambalaži, odmah obavijestite prijevoznika. Ukoliko je ambalaža oštećena na način da biste mogli vjerovati da ju je netko pokušao neovlašteno otvoriti ili da je i roba možda oštećena, robu ne trebate preuzimati od prijevoznika i kontaktirati nas za daljnji postupak na broj: +420 555 333 688. Provjerite robu što je prije moguće nakon primitka kako biste izbjegli nepotrebne neugodnosti.

5.4) Za svaki slučaj, sada pregovaramo o pridržaju prava vlasništva prema kojem će vrijediti da vlasnik robe postajete tek nakon pune uplate ugovorene cijene.

6.) ODGOVORNOST IZNAD SVEGA

6.1) Odgovorni smo da roba bude bez nedostataka s uobičajenim karakteristikama i u odgovarajućoj količini, mjeri ili težini. Imajte na umu da nismo odgovorni za pogreške drugih, kao što su operateri ili davatelji internetskih usluga. To je pošteno.

6.2.) Klauzula 6.1. ovih UP e-trgovine ne mora se uvijek primjenjivati. To su sljedeći slučajevi:

  • Nismo odgovorni za nedostatak za koji je dogovorena niža cijena;
  • Nismo odgovorni za habanje robe uzrokovano njezinom uobičajenom uporabom;
  • Za rabljenu robu nismo odgovorni za nedostatak koji odgovara stupnju njezine uporabe i istrošenosti koju je roba imala kada vam je isporučena.

6.3.) Ako smatrate da nismo ispoštovali ono što smo se dogovorili, na primjer, da roba nema karakteristike koje bi trebala imati, ne bojte se kontaktirati nas. Budimo realni. O nedostatku robe dužni ste nas obavijestiti (podnijeti reklamaciju) bez nepotrebnog odgađanja, kada ste imali priliku upoznati se s robom i uvidjeti nedostatak, ali budite oprezni - napravite to najkasnije u roku od šest mjeseci od dana isporuke robe.

6.4.) Imamo mogućnost podnijeti zahtjev na nekoliko načina:

 

6.5.) Za brzo rješavanje pritužbe, molimo vas da nam dostavite sljedeće podatke:

  • Vaše identifikacijske podatke: broj narudžbe, ime, prezime, e-pošta, telefonski broj ili naziv tvrtke, ako ste kupili na firmu;
  • Opišite nam na što se pritužba odnosi; uz pritužbu priložite i dokumente koji se odnose na pritužbu i, ako je primjenjivo, fotografije;
  • Recite nam što tražite od nas.

6.6.) Kako bismo bili sigurni da obrađujemo vaš prigovor, potvrdit ćemo primitak prigovora u istom obliku u kojem smo ga primili od vas. U potvrdi ćemo vam reći kada je vaš prigovor stigao do nas, što sadrži i što zahtijevate. Imajte na umu da tijekom rješavanja vaše pritužbe možemo od vas zatražiti neke dopune ili pojašnjenja. Međutim, tada vrijedi da se vrijeme u kojem ste ispunili ili precizirali prigovor ne uračunava u vrijeme rješavanja prigovora.

6.7.) Vašu žalbu obradit ćemo u roku od trideset dana. Vodimo računa o procjeni je li reklamacija opravdana ili ne.

6.8.) Nakon procjene od nas ćete primiti poruku o rješavanju pritužbe. U poruci ćemo vas obavijestiti o:

  • Odluci je li reklamacija opravdana ili neopravdana;
  • Obrazloženju koje nas je dovelo do odluke;
  • Savjeti o tome što učiniti ako se ne slažete s našom odlukom.

6.9.) Vjerujemo da ćete biti zadovoljni što se podnošenje i obrada zahtjeva ne naplaćuju.

6.10.) Također se može dogoditi da uopće ne prihvatimo vašu pritužbu. To činimo iz tri razloga: već smo obradili vaš sličan zahtjev, već smo obradili isti zahtjev ili vi podnosite zahtjev sa zakašnjenjem.

6.11.) Znate li što možete zatražiti prilikom podnošenja pritužbe? U slučaju da se opravdani nedostatak na robi može otkloniti, imate pravo na popravak ili nadopunu onoga što nedostaje ili na primjeren popust na cijenu.  U slučaju da je opravdani nedostatak robe nepopravljiv i ako se isporučena roba ne može pravilno koristiti, možete odustati od kupoprodajnog ugovora ili zatražiti primjeren popust na cijenu.

6.12.) Ako želite pročitati doslovan tekst odjeljaka koji se odnose na prava iz manjkave izvedbe, upućujemo vas na sljedeće odredbe: § 1914 do § 1925 GZ, § 2099 do § 2117 GZ, § 2161 do 2174 od GZ i općenito zakon. br. 634/1992 Zb., o zaštiti potrošača, s izmjenama i dopunama.

7.) KOMUNIKACIJA I ISPORUKA

7.1.) Živimo u digitalnom dobu, sigurno će biti prikladnije za nas i za vas ako komuniciramo elektroničkim putem, preko naše web stranice i e-pošte ili mobilnim telefonom. Stoga ćemo dokumente, obavijesti, pozive ili druge informacije prvenstveno dostavljati jedni drugima elektroničkim putem. Ako to nije moguće elektroničkim putem, možemo dostavljati poštom ili osobno.

8.) ZA POTROŠAČE

8.1.) Prvo ćemo vam reći tko je potrošač. Potrošač je definiran ustavom § 419 GZ: „Potrošač je svaka osoba koja izvan okvira svoje djelatnosti ili izvan okvira samostalnog obavljanja svoje profesije sklapa ugovor s poduzetnikom ili na drugi način s njim posluje.“

8.2.) Prema našim zakonima, potrošač se smatra slabijom stranom i slabija strana mora biti zaštićena. Jedan od načina da se zaštitite jest da vas moramo obavijestiti o različitim stvarima. Dakle, evo što biste trebali znati:

  • Troškove sredstava komunikacije na daljinu (internet, telefon) snosite vi; međutim, oni se ne razlikuju od osnovne cijene vašeg operatera;
  • Ne plaćate predujam, jer se cijena robe uglavnom plaća unaprijed;
  • Za izvansudsko rješavanje pritužbi obratite se na našu e-poštu: objednavky@brainmarket.cz;
  • Odmah ćemo potvrditi na vašu e-poštu da smo prihvatili vašu žalbu;
  • Zatim ćemo vam također poslati informacije o postupanju s vašom pritužbom na vašu e-poštu;
  • Imate pravo na izvansudsko rješavanje potrošačkog spora;
  • Predmet izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova je Češka trgovačka inspekcija, sa sjedištem na adresi Štěpánská 567/15, 120 00 Prag 2, OIB: 000 20 869, internetska adresa: https://adr.coi. cz/cs; drugu platformu za online rješavanje sporova možete pronaći na sljedećoj internet adresi:http://ec.europa.eu/consumers/odr;
  • Podaci o pravnom odnosu (o kupoprodajnom ugovoru) bit će pohranjeni kod nas elektroničkim putem;
  • Ove informacije nisu javno dostupne;
  • Na zahtjev, informacije i dokumenti bit će vam poslani;
  • Ugovor o kupoprodaji može se sklopiti samo na češkom jeziku;
  • Nismo vezani nikakvim kodeksom ponašanja u smislu čl. § 1826 GZ;
  • Europski potrošački centar Češka Republika, sa sjedištem na adresi Štěpánská 567/15, 120 00 Prag 2, internet adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz kontaktna je točka prema Uredbi (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća od 21. svibnja 2013. o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni uredbe (ES) br. 2006/2004 i smjernice 2009/22/EZ (uredba o internetskom rješavanju potrošačkih sporova);

8.3.) Pažnja! Jedna ogromna prednost koju vi kao potrošači imate u odnosu na vas kao poduzetnike je ta da se rok od šest mjeseci za ukazivanje na nedostatak (reklamacija) ne odnosi na vas, ali vi kao potrošači možete ostvariti pravo na neispravnost (reklamaciju) u roku od dvadeset i četiri mjeseca od prijema robe.

8.4.) Ovlašteni smo prodavati robu na temelju trgovačke dozvole. Trgovačku inspekciju u okviru svoje nadležnosti provodi nadležni Ured za izdavanje trgovinskih dozvola. Nadzor nad područjem zaštite osobnih podataka obavlja Ured za zaštitu osobnih podataka. U ograničenoj mjeri, češko tijelo za trgovinsku inspekciju nadzire, između ostalog, usklađenost sa zakonom br. 634/1992 Zb., o zaštiti potrošača, s izmjenama i dopunama.

8.5.) Kao potrošači imate pravo odustati od kupoprodajnog ugovora bez navođenja razloga i bez ikakve kazne u roku od četrnaest dana od dana primitka robe, jer se kupoprodajni ugovor uvijek sklapa putem komunikacije na daljinu. Ukoliko se radi o isporuci više vrsta robe ili isporuci više dijelova, rok od četrnaest dana računa se od dana preuzimanja zadnje isporuke robe. Radi vaše udobnosti, pripremili smo obrazac na našoj web stranici koji će vas voditi kroz postupak povrata. Za prikaz online obrasca kliknite ovdje. Odaberite vrstu „Povrat”.

8.6.) Ako odlučite odustati od ugovora o kupoprodaji u skladu s prethodnom točkom 8.3. ovih Uvjeta i odredbi e-trgovine, napominjemo da nam također morate vratiti kupljenu robu bez nepotrebnog odgađanja, ali najkasnije u roku od 14 dana od odustajanja od ugovora o kupoprodaji. Isto ćemo učiniti s novcem kada roba stigne.

8.7.) Zapravo, povlačenje iz kupoprodajnog ugovora znači da nam vraćate netaknutu robu, a mi vam vraćamo cijenu (novac), od čega oduzimamo troškove dostave i plaćanja. Vi snosite troškove povrata robe. Ukoliko nam robu vratite oštećenu, složit ćemo se da smo ovlašteni eventualni iznos štete na robi jednostrano prebiti od potraživanja (zahtjeva) za povrat njezine cijene.

8.8.) Velikodušnost ima svoje granice. Napominjemo da povlačenje nije moguće u skladu s odjeljkom Imajte na umu da u skladu sa § 1837 GZ ne možete odustati od kupoprodajnog ugovora, između ostalog, kada ste kupili robu:

  • Koja je prilagođena vama prema vašim željama ili za vašu osobu;
  • Koja se brzo kvari;
  • Koja je nakon isporuke nepovratno pomiješana s drugom robom;
  • Koja je bila u zapečaćenom pakiranju i koju ste uklonili iz pakiranja i nije je moguće vratiti iz higijenskih razloga.

8.9.) U slučaju da vam uz robu damo i dar, a vi tada odustanete od kupoprodajnog ugovora, dogovorimo se da time prestaje i darovni ugovor, a vi nam zajedno s robom vratite dar. Na malo kompliciraniji način to znači da je darovni ugovor sklopljen uz otpustnu klauzulu.

8.10.) U slučaju da naručite proizvod koji sadrži alkohol (npr. vino). dostavljač će provjeriti vašu dob prilikom predaje vaše pošiljke alkoholnog proizvoda zbog zabrane prodaje alkohola osobama mlađim od 18 godina.

 

9.) ZA KRAJ

9.1.) Ako se dogovorimo o nečemu u međusobnoj komunikaciji e-poštom, to ima prednost nad onim što je navedeno u ovim UP e-trgovine.

9.2.) S vremena na vrijeme potrebno je promijeniti UP e-trgovine u odgovarajućoj mjeri. Ako dođemo do zaključka da je potrebno poboljšanje ili druga promjena, izdat ćemo modificiranu verziju UP e-trgovine. Obavijestit ćemo vas o novim UP e-trgovine na našoj web stranici i e-poštom. U tom slučaju imate pravo odbiti promjenu i otkazati Moj račun.

9.3.) Ako bilo koja od odredbi postane nevaljana ili neučinkovita zbog promjene zakonskih propisa ili drugih razloga, ostale odredbe ostaju važeće, ako to nije suprotno njihovoj svrsi i ako nisu odredbe koje se ne mogu odvojiti od ostalih UP sadržaja e-trgovine.

9.4.) Kupoprodajni ugovor, čiji su dio ovi UP-ovi e-trgovine, reguliran je pravom Republike Češke, a o svim sporovima proizašlim iz ovog ugovora odlučivat će nadležni sudovi u Republici Češkoj. Ako odnos uspostavljen kupoprodajnim ugovorom sadrži međunarodni (inozemni) element, slažemo se da je odnos i dalje uređen češkim pravom. Odabirom prava iz prethodne rečenice Vi kao kupac potrošač niste uskraćeni za zaštitu koju Vam pružaju odredbe pravnog poretka od kojih nije moguće ugovorno odstupiti, a koje, u nedostatku izbora prava, inače bi se primjenjivale prema odredbama čl. 6. stav. 1. Uredbe Europskog parlamenta i Vijeća (EZ) br. 593/2008 od 17. lipnja 2008. o pravu kojim se uređuju ugovorne obveze (Rim I).

9.5.) Naša prava, koja po svojoj prirodi traju i nakon raskida Kupoprodajnog ugovora, i dalje su valjana i provediva nakon njihovog raskida.

9.6.) Imajte na umu da preuzimate rizik od promjene okolnosti u smislu § 1765 st. 2 GZ.

9.7.) Informacije o zaštiti vaših osobnih podataka koje ćemo obrađivati možete pronaći u Pravilima o zaštiti osobnih podataka. Možete ga pronaći na našoj web stranici.

9.8.) Sastavni dio ovih Uvjeta i odredbi su sljedeći prilozi dostupni na našoj internetskoj stranici:

 

  • Obrazac za odustajanje od kupoprodajnog ugovora

 

  • Ovi UVJETI I ODREDBE NAŠE E-TRGOVINE stupaju na snagu 30. srpnja 2019.

 

BrainMarket.cz

Za BRAINMARKET s.r.o.

Ing. Jiří Votava, izvršni direktor