BrainMarket se mijenja


BrainMarket se mijenja
dopustite mi da s vama podijelim nešto na čemu smo intenzivno radili posljednjih mjeseci – rebranding našeg web-shopa BrainMarket. Možda ste već primijetili da se mijenjamo, a želio bih vam objasniti zašto smo se odlučili na ovaj veliki korak.
Rast i razvoj brenda
BrainMarket je nastao prije sedam godina s jasnim ciljem: donijeti vam kvalitetne proizvode koji podržavaju vaše zdravlje, dobrobit i osobni razvoj. Tijekom godina smo se, međutim, proširili – i naš asortiman, usluge i zajednica oko nas. Ono što je započelo kao mali garažni projekt, izraslo je u brend prisutan u 9 zemalja, u kojem radi više od 100 zaposlenika. Stoga naše izvorno logotip i vizualni identitet više nisu mogli u potpunosti odražavati tko smo danas.

Bolja komunikacija s vama
Želimo da naš brend bolje izražava naše vrijednosti – kvalitetu, povjerenje, inovativnost i ponajviše vrhunsku brigu o vama, našim dragim kupcima. Novi vizualni stil omogućit će nam da jasnije pokažemo tko smo i što vam možemo ponuditi.
Jednostavnije i preglednije iskustvo
Dio rebrandinga je i želja da pojednostavimo i učinimo sve preglednijim. Želimo da vam kupnja na BrainMarketu bude zadovoljstvo, kako vizualno tako i funkcionalno.

Obveza za budućnost
Novi izgled više je od puke promjene logotipa – on je odraz naše vizije za budućnost. I dalje vam želimo pružati samo ono najbolje, neprestano se usavršavati i biti vam pouzdana podrška na putu prema zdravom i skladnom životu.
Što se ne mijenja
Ostajemo vjerni vrijednostima na kojima smo izgradili BrainMarket:

Hvala vam na povjerenju,
koje nam ukazujete i vjerujemo da će vam se naš novi vizualni stil svidjeti jednako kao i nama. Vaša podrška je naš pokretač da neprestano pomičemo granice kako bismo za vas bili još bolji. BrainMarket nikada nije bio samo o proizvodima – prije svega to je mjesto na kojem okupljamo ljude koji dijele iste vrijednosti.
Vaše povratne informacije iznimno su nam važne. Stoga se radujemo vašim komentarima o novom izgledu, bilo da se radi o logotipu, dizajnu ili cjelokupnom dojmu rebrandinga.
Jiří Votava
Osnivač BrainMarketa